Postgraduaatsopleiding Bijzondere beroepstitel van Algemeen Tandarts

Deze opleiding wordt gezamenlijk georganiseerd door de Universiteit Gent en de KU Leuven en bereid je voor om aan de slag te gaan als algemeen tandarts.

Het postgraduaat omvat voornamelijk een stage en is enkel toegankelijk voor personen met een master in de tandheelkunde.

De omvang van deze opleiding bedraagt 60 studiepunten.

Bekijk hier het programma van deze postgraduaatsopleiding.

Voor meer informatie over de opleiding kan u een e-mail sturen naar info.ge36@ugent.be

Postgraduaatsopleiding Bijzondere beroepstitel van Algemeen Tandarts

Inschrijven:

Voor deze postgraduaatsopleiding kan je inschrijven aan de KU Leuven of Universiteit Gent:

• Was je afgelopen academiejaar reeds UGent-student, dan zul je je herinschrijven voor het nieuwe academiejaar. OPGELET: voor deze opleiding kan dit vanaf 1 juli 2024
    • Was je afgelopen academiejaar geen UGent-student, dan kun je je vanaf 1 maart online aanmelden en je inschrijving opstaren voor jouw opleiding.
    Toelatingsvoorwaarden

Afhankelijk van je vooropleiding kun je rechtstreeks instromen of zijn er bijkomende voorwaarden.